Synology Support Ticket: #950364
Hello Customer,
Thank you for your inquiry.
According to our developers, this has been identified as a known issue when using some languages. We are working hard to address this in a future release.
As a workaround, please change to English language and it should work.
Please kindly stay tuned for the update, and in the meantime, we apologize for any inconvenience caused.
Thank you for your continued support.
Translate below:
Selon nos développeurs, ce qui a été identifié comme un problème connu lors de l'utilisation de certaines langues. Nous travaillons dur pour traiter de cette question dans une prochaine version.
Comme solution de contournement, s'il vous plaît changer la langue anglaise et cela devrait fonctionner.
Merci de bien vouloir rester à l'écoute pour la mise à jour, et en attendant, nous nous excusons pour la gêne occasionnée.
Je vous remercie pour votre soutien continu.
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Best regards,
Alexander W.
Hours of operation: 9AM-6PM, Monday-Friday, GMT+8
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Effectivement ça fonctionne après mais tout est en anglais.
Raph07