mikael2235 Posté(e) le 3 août 2010 Posté(e) le 3 août 2010 Bonsoir, Tout est dans le titre. J'ai vu qu'il y a dans fetchmailrc la commande : no keep J'ai essay 0 Citer
mikael2235 Posté(e) le 4 août 2010 Auteur Posté(e) le 4 août 2010 Je viens de trouver ceci sur le web : -k | --keep (Keyword: keep) Keep retrieved messages on the remote mailserver. Normally, messages are deleted from the folder on the mailserver after they have been retrieved. Specifying the keep option causes retrieved messages to remain in your folder on the mailserver. This option does not work with ETRN or ODMR. If used with POP3, it is recommended to also specify the --uidl option or uidl keyword. -K | --nokeep (Keyword: nokeep) Delete retrieved messages from the remote mailserver. This option forces retrieved mail to be deleted. It may be useful if you have specified a default of keep in your .fetchmailrc. This option is forced on with ETRN and ODMR. 0 Citer
cricx Posté(e) le 4 août 2010 Posté(e) le 4 août 2010 Bonsoir, Tout est dans le titre. J'ai vu qu'il y a dans fetchmailrc la commande : no keep J'ai essay 0 Citer
Messages recommandés