CaptainIgloo Posté(e) le 1 avril 2010 Posté(e) le 1 avril 2010 Release Notes · Added Play To support for Microsoft Windows 7. · Added external subtitle location options (Up/Down arrows). · Added larger subtitle font size options. · Added Western European language input for keyboard. · Added serial and part number to About page. · Added support for embedded subtitles in mpg files. · Added new category in Photo/Video to view by date. · Added a field in network settings for changing the workgroup name. · Added ability to play a video from the preview window without restarting. · Added username/password feature for SAMBA security. · Added Wireless LAN strength bar in Network info page. · Changed default browsing by date to start with the latest files first. · Changed video browse default to Preview mode instead of Thumbnail mode. · Corrected several language translations issues. · Resolved Cover-Art issue with folder.jpg & file.jpeg · Resolved slow to source MKV files over network share. · Resolved issues with external subtitle sync adjustment (Right/Left arrows). · Resolved abnormal display of BMP photos through a media server. · Resolved audio channel information showing up in AutoPlay mode. · Resolved Blu-ray ISO subtitles not displaying throughout video playback. · Resolved Blu-ray slow playback across SAMBA. · Resolved camera files not enumerating correctly in mass storage. · Resolved login issue with SAMBA after exiting screen saver. · Resolved DVR-MS black screen problem on resume after fast-forward and rewind. · Resolved external sub/idx subtitles flashbacking issue. · Resolved playback across media server failures. · Resolved hard drive icon from disappearing in the video list under preview mode. · Resolved issue of HDMI becoming jittery after long-time play. · Resolved M4V files not supporting fast-forward and rewind. · Resolved manual network addressing issue. · Resolved missing shuffle & repeat icon for slideshow within Flickr. · Resolved music search not displaying playlist names. · Resolved network devices (SAMBA) disappearing without warning. · Resolved PTP issue of unsupported video file formats DX6490, DIMAGE Z2 & X1, Optio555, and DMC-FX2. · Resolved Sony Walkman not showing photos within directory. · Resolved unsupported file formats not showing an error message. · Resolved video playback overscan issue for CRT TVs. · Resolved WIFI Belkin F6D4050 with RAlink 3070 chip, and Linksys WUSUB100 Ver 2. · Resolved WIFI ZyXel NWD-270N dongle not enumerating. 0 Citer
Dex Posté(e) le 1 avril 2010 Posté(e) le 1 avril 2010 Merci pour l'info, je crois que je vais attendre un peu, voir si les maj se passent bien avant de la faire car la .12 avait transform 0 Citer
CaptainIgloo Posté(e) le 1 avril 2010 Auteur Posté(e) le 1 avril 2010 Perso la MAJ est faite ! Je n'ai pas pour l'instant constaté de régression ... Oui toujours rien pour l'autoframerate ! 0 Citer
Lao-tseu Posté(e) le 1 avril 2010 Posté(e) le 1 avril 2010 Perso la MAJ est faite ! Je n'ai pas pour l'instant constat 0 Citer
morvaout Posté(e) le 2 avril 2010 Posté(e) le 2 avril 2010 Salut, Mise a jour faite et pas je n'ai pas vu de problemes 0 Citer
Lao-tseu Posté(e) le 2 avril 2010 Posté(e) le 2 avril 2010 c est d autant plus super qu on peut meme transformer son pc en serveur upnp avec ps3 media server qui decode les mkv a la vol 0 Citer
Psyko Posté(e) le 22 avril 2010 Posté(e) le 22 avril 2010 Quelqu'un sait ce que veux dire le point: Resolved Cover-Art issue with folder.jpg & file.jpeg Cel 0 Citer
Messages recommandés